Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Hei Syysunelma ja toiset veneilijät!Itse asiassa minä en ole aivan samassa veneessä kanssanne olen vaikkapa aallonmurtaja ja odotan teitä satamassa,jossa en ole vielä itsekään terveen paperit ovat vielä kaukana,mutta ilon ja mielenrauhan olen saavuttanut!En pelkää enää.Tulkaa perässä siskot tulkaa,ahdistukselle ja pelolle ei mahda mitään me olemme ihmisiä emmekä itse voi nostaa itseämme tukasta vetäen suosta.Niin minut leikattiin jo 1,5 vuotta sitten.En ole Her posit.vaan estrog+ja progest+ tumor 1 nodus 1 2/7 gradusII (kahdessa imusolmukkeessa oli siis syöpää,)Sain sytot ja sädehoidot.Se oli tietenkin raskasta,mutta mikä riemu kun hoidot olivat ohi!Sitten kontrolli käynnit 3 kk välein ihanaa.Sai elää huoletta aina ne 3 kk.Minähän olen terve!(mikä ei tietenkään ollut totta selkää pakotti rintaa pakotti,lihaksia siellä ja täällä repi)Oli luustokarttaa,keuhkokuvausta,röntgenkuvia jne.Ja aina pelkäsin!ja ahdistikin.Mutta sanon teille tytöt nyt se on loppu,en aio pilata hermoilulla hyviä päiviäni.Jos ja kun se metastaasi joskus löydetään,ajattelisin kenties,että mitä minä kipuilin sen kanssa silloin kun kaikki vielä oli hyvin. Syysunelma oli rakkula keuhkoissasi mikä hyvänsä,siihen löytyy tosi hyvät lääkkeet nykyisin.On naisia,jotka ovat sairastaneet 5 kertaa syövän ja elävät onnellisina tätä päivää.Raskasta on tietenkin odottaa kirjettä mutta Sinulla on Ukkokultasi(kuten minullakin)mutta kaikilla ei ole edes sitä tukea!
Lopuksi muistatteko Jori Malmstenin iki-ihanan klassikon Mikkihiiri merihädässä.Muistellaanpa lapsuutta!Hiulii ,hei huolta nyt ei,merimies näin käy merta päin hiulii hei merimies hei pelkoa tunne ei!!Kyllä te onnistutte ,tiukka mutru huuleen vain!teidän kanssanne Aapostikka
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti