Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Hei Tintti ja muutSurullista, että olet rakkaasi menettänyt. Sinulla on kovin raskasta, olen hengessä mukana. Olen itsekin nyt aikalailla montun pohjalla. Viime viikolla oli CT-kuvaus ja nyt sain tulokset. Toisessa keuhkossa on outo rakkula. Se voi olla etäpesäke tai sitten se on vain harmiton rakkula. Epätietoisuus raastaa ja pelko jäytää. Joudun jatkotutkimuksiin. Kumpa se ei olisi pesäke. Tähän asti on muuten mennyt kaikki niin hyvin ja olen ollut tosi onnekas kun ei ole ollut sivuvaikutuksia juuri mitään. Mitä nyt tukka lähtee, mutta se on pikku juttu. Sädetys pitäisi alkaa marraskuussa. Saa nyt nähdä. Jos keuhkossa on etäpesäke, miten sitten hoidot jatkuu??? En saa hetkeskikään asiaa mielestäni. Mulla on myös pitkä matka sairaalalle, 90 km yhteen suuntaan. Sädetys jatkuu ensi vuoden puolelle.
Voimia kaikille. T: Syysunelma
ps. nimimerkin takana oli usko ja toivo siitä, että raskaat hoidota olisi takana syksyn mentyä, saa nähdä nyt, romuttuuko unelma
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti