Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Hei Anemone,Irina ja Tintti!

Syksyinen tervehdys venekansalle!Olen mielenkiinnolla lukenut kirjoitteluanne ja yhteistä ponnisteluanne merellä.Niin se vain on,että siinä venessä on hyvä olla seuraa ja soutajia.Meitä on monta jotka voimme toimia teille jäänmurtajina.Itselläni on (oli toivottavasti)hormonipositiivinen syöpä joka leikattiin 1.5 vuotta sitten.CAF:it ja sädehoidot on läpikäyty.Tukka on jo kasvanut.Älkää siskot surko hiuksianne peruukkinne ovat varmasti ihanat ja kun tukka ensi vuoden puolella kasvaa siitä tulee kihara ja nätti kuin nuken tukka.Hoitonne ovat rasittavia,mutta niiden tarkoitus on tehdä teidät terveiksi.
Itse olin ajoittain kovinkin masentunut ja vihainen koko maailmalle ja toisena hetkenä puhkuin voitontahtoa.Hakekaa Kelan rintasyöpä kuntoutuskursille puolison tai ystävättären kanssa sitten kun se hoitojen puolesta passaa siellä on paljon kohtalosisaria tässä pelastusveneessä ei tarvitse olla yksin.
Satama häämöttää jo teille ei se ole kaukana.Teidän kanssanne Aapostikka
aapostikka | 22.10.2006 klo 09:56:53