Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Hei taas kaikki soutajaystävät!

Tänään oli lääkäritapaaminen ja viimeinen toxo-herc yhdistelmä.
Ja paluumatkalla sallainen lumimyräkkä, ettei pahemmasta väliä!
Välillä oli näkyvyys vallan olematon, lumisohjoa ajorata täynnä ja vielä neljän ruuhkaa, jonossa matelemista! Onneksi selvisimme kunnialla kotiin, kiitos taitavan kuskini, Ukkokullan! Hän on todella konkreettisesti tukenani, odottelee kärsvällisesti tuntikausia, kun olen hoidoissa. Kuten Syysunelma sinunkin Ukkosi, ei minunkaan haikaile edesmenneen tissin perään: toteaa vain, että pidetään hyvää huolta tästä jäljejääneestä raukasta (mitä se sitten tarkoittaakaan..:)

Sitten itse asiaan, luustokarttaan. Sain iloisia uutisia: mitään luustometastaasiin viittavia kertymiä ei näkynyt, ainoastaan "ikää vastaavia" kulumaan sopivia kertymiä siellä täällä! Ja minä olin pelännyt ja jännittänyt pahinta vaihtoehtoa, joskus synkkinä hetkinä ajatellut jopa että "joudanhan minä täältä jo..." HYI,HYI, ei tuollaista saa päästää mieleen! Nyt on kaikki hyvin, ilon päivä!

Toivon todella sydämestäni, että sinä, Syysunelma, saat myös hyvät uutiset! Ensin odotella kirjettä, sitten ohutneulan tulosta, on se ahdistavaa ja raastavaa. Olemme kaikki tukenasi, kävi miten kävi!

Luvan saatuani haluan paljastaa tässä vaiheessa, että "aapostikka", jäänmurtajamme, on sisareni, josta jossain alkupään kirjeessäni kerroin! Ehkä joku teistä on aavistanutkin asian? Hän on meitä kaikkia paljon edellä, mutta kamppailee samojen kremppojen ja pelkojen kanssa. Käy kontrolleissa 3kk:n välein! Hän haluaa olla meidän kaikkien tukena ja turvana, isosiskona! Olemme siis kaikki siskoksia, paitsi tietysti Tintti, joka on lapsi! Eikö olekin lohdullista, kuten Syysunelma totesit, tuntuu kuin olisimme lähekkäin ja pitäisimme toisiamme kädestä! Ja välillä soudetaan niin maan perusteellisesti!! Veneajatuskin on hyvin todentuntuinen, paitsi nyt, kun talvi pakkaa päälle!

Arvelit Anemone, olevasi "nahjus", kun et vaadi tutkimuksia?
Minä TIEDÄN olevani "lallukka lampaannahka": varoasti kysyin, olisko syytä tehdä muitakin levinnäisyystutkimuksia. No lääkäri vastasi, että ei tässä vaihessa! Minä tyydyin, en osaa "vaatia" mitään!

Kerro Tintti, kunha jaksat, mitä sinulle kuuluu! Minä voin hyvin, PIENET sivuoireet tulevat vasta 3-4pv:n kuluttua!

Halaukset teille kaikille, rakkaat siskot!
Terveisin Irina

Irina | 31.10.2006 klo 20:44:52