Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Kirjoittaminen onnistuu, jippii!Siis terve, taas, kaikille!
Olet, sinä, Tintti, ihanan positiivinen ja sitkeä tyttö! Vaikka olit saanut pari pv:ää ennen Herceptiinin (myrkky sekin...), sanoit että olo on LOISTAVA, niinkuin ei sairautta olisikaan, ulkoilit ja "touhusit". Niin sitä pitää!!
Uskon, että veriarvosi nousevat ennen seuraavaa taxo-herciä!
Minullakin oli kuumeilun aikaan, eli 28.9, leukkarit 1,8 ja neutrofiilit 0,12 ja jo 2.10 oli leuk.7,3 ja neut. 1,0.Niillä arvoilla sain ainakin herseptiinin. Veriarvot ovat kai alimmillaan 8-9pv yhdistelmätipasta, mutta nousevat sitten nopeasti (jos kunto on muuten hyvä!)
Ikävää, että vanhempasi ovat poissa, eikä sisariltasi tule tukea!
Toisaalta vain ne, jotka ovat saman kokeneet tai ovat samassa tilanteessa, ymmärtävät mitä tämä on, kaikkine vaivoineen ja
tunnemyllerryksineen! Minulla on tosiaan uskomaton tuki siskostani. Sääli vain, että hän joutuu uudelleen käymään kaiken läpi minun kanssani.
Mutta, Tintti, minähän voisin olla sinulle äitinä? Olen sinua 19 vuotta vanhempi, sain siis olla lähes 20v kauemmin terveenä kuin sinä. Nyt kuljemme käsi kädessä, yhtä matkaa!
Olin tänään Herseptiinissä ja sain myös peruukkini! Se on ihan hyvän näköinen, kampaus aina valmiina.! Valitin selkäkipua, joka nyt kestänyt yli 2vkoa. Sai ajan luuston gammakuvaukseen 23.10 ja parin viikon päästä aika lääkärille vastausta varten.
Pyydä sinäkin, Anemone, päästä luustokartoitukseen!Kerrot vain kivuista, eiköhän se järjesty! Saa ainakin mielenrauhan!
Tällä viikolla luvattu kylmenevää, kaipa se talvi tulee, lumineen ja liukkaineen! Nautitaan hyvistä ja huonoistakin päivistä! Ihanaa olla sisällä, kun ulkona on kylmää ja myrskyää!
Teitä lämmöllä tervehtien Irina
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetIrina
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma