Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiiviset

Moi Tintti

Älä sitä CEF:iä pelkää. Mulle se ei ainakaan tehnyt mitään sivuoireita. Tokan CEF:n jälkeen hiusten lähtö vähän nopeutui, vaikka on niitä vieläkin jonkun verran tallella. Onhan se toki yksilöllistä miten ne myrkyt vaikuttaa. Kovasti pelkäsin itsekin alussa, mutta kaiken kaikkiaan olen tosi vähällä päässyt. Ihan alussa oli vähän päänsärkyjä (panadol auttoi) ja makumuutoksia, muutamana päivänä kaikki maistun sahanpurulle (vaikka en ole sahanpurua maistanut). Univaikeuksia öisin oli ekan jakson aikana. Siitä huolimatta olin päivät virkeä. CEF:n aikana olen nukkunut hyvin.

On sulla ajattelemisen aihetta ja surua sairautesi lisäksi. Miten sille vauvalle niin kävi. Hän oli varmaan sairas. Ja näin se oli jossakin päätetty hänen kohtalonsa. Vauvan perhe saa halutessaan tukea Käpy Ry:ltä (Kätkyt- ja lapsikuolemaperheiden yhdistys ry) Kaikella on varmaan merkityksensä, nain tavataan sanoa, vaikka ei sitä ihmisen pieni mieli aina jaksa ymmärtää. Yleensä meille kyllä jostakin annetaan voimia riittävästi kestää isotkin vastoinkäymiset.

Syysmyrskyä odotellessa minäkin laitan takkaan tulet kynttilät palamaan.

T: Syysunelma
Syysunelma | 26.10.2006 klo 19:20:26