Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiiviset
Heipat!Mukavaa kun tulit, Syysunelma, lisäämään soutuvahvuutta. Vene vaan kasvaa sitä mukaan kun airot lisääntyvät ja suurempi vene kestää myrskyjäkin paremmin kun pienoinen pursi :)
Mukava myös, että saan luovuttaa paikkani karikkojen katselijana sinulle, sinähän olet meitä kaikkia "edellä". Minulla tulee ensi viikolla vielä kerran Herceptin ja siitä viikon kuluttua alkaa CEF. Kiva kuulla, ettei sinulla ollut paljon vaivoja, minäkin olen kuullut kovista pahoinvoinneista sen aikana. Tukan lähtö ei enempää voi minulla kiihtyä kun sitä ei juurikaan enää ole :)
Oliko sinulla säästävä leikkaus vai saatko sädetyksen sen kainalolevinneisyyden takia?
Tänään on tuntunut vointini jo taas oikein hyvältä, olin jopa lenkillä vesisateessa, että tuntui ihanalle ja vielä ihanammalle sauna sen jälkeen. Nyt on hyvä vetäytyä lämpöistä ympärillä teidän muiden seuraan kynttilänvaloon ja takkatulen loimuun :)
anemone
- Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetanemone
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisetaapostikka
- Re: Her2 positiivisettintti
- Re: Her2 positiivisetSyysunelma