Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiivinen rintasyöpä

Tervehdys!

Minä jo ehdin huolestua mitä sinulle Irina on tapahtunut, kun ei mitään kuulunut! No hyvä, sinullahan oli vilkas meininki viikonloppuna ja kaikki hyvin :)

Tutut oireet sinulla päänahassa, niin minunkin oli kovin arka ja tupottain tippui hiukset. Sitten en pestessä osannut niin varoa, vaan pesin reippaasti hieroen kuten normaalisti ja siitähän ne pitkähköt hiukseni juuttuivat kivikasaksi, eikä muuta mahdollisuutta kuin poikki muutamaksi sentiksi. On niitä haivenia vielä jokunen päässä, nyt on ankara kutina päänahassa, mitähän sekin tarkottanee?

Muuten voin kohtuu hyvin ja tosiaan huomenna olen menossa kuudenteen Herceptin tiputukseen. Minua kiinnostaa Irina tuo P-AFOS -arvosi, itselläni nimittäin oli kyllä normaalin rajoissa mutta mielestäni kuitenkin korkeampi kuin normaalisti (45) eli nyt 79U/L (oman labrani viitearvo 35-105). Tietenkin viitearvojen yläpuolella olevalla calsiumilla voi olla jotain tekemistä asian kanssa myös.

Minulla on osteoporoosiin Optinate lääkitys, jota syöpädiagnoosin jälkeen pidin tauolla monta kuukautta kun sen ottaminen oli aina vähän tökkinyt. Nyt sitten onkologin kehoituksesta aloitin sen muutama viikko sitten uudelleen ja tosiaan sen tauon aikana calsium kohosi yli viiterajan, luista tietenkin oli poissa.
Tuo syövän leviäminen luustoon on kyllä sellainen peikko, että taustalla se vaan kummittelee vaikka ei niin tahtoisi.

On muuten täydenkuun aika, tosin pilvet estävät sen näkemisen nyt, mutta voin uskoa että siellä se on... :)

anemone
anemone | 9.10.2006 klo 20:59:42