Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiivinen rintasyöpä

Hyvää huomenta kaikille!

Olipa kiva kuulla tintti, että "myrkytysreissusi" onnistui hyvin. Eka kertahan se taitaa eniten jännittää. Ainakin minua jännitti ja nyt tuntuu jo helpommalta mennä noin viikon päästä uudelleen.

Tuo apteekin vinkki runsaasta juomisesta pitää varmaan paikkansa. En ollut sitä aiemmin kuullut, mutta itse kyllä join kuin kameli sen hoitoviikon. Suuta kun tuntui kuivaavan koko ajan. Kahvi ei maistunut,sen sijaan join vihreää teetä. Nyt menee kyllä kahvikin. Juominen tietysti juoksutti vessassa Parina yönä oli jalkapohjat vähän kipeät. Siihenkin auttoi, kun varasi läpyskät valmiiksi sängyn viereen. Oli helpompi köpötellä kuin paljain jaloin. Makuaisti ei ollut ihan kohdillaan hoitoviikolla. Moni vanha herkku ei maistunut ja
tilalle tuli joitakin uusia mielitekoja, kuten ananas, säilöttynä, kuivattuna ja light limpparina. Jo tällä toisella viikolla maku on palaillut ja olen syönyt ihan normaalisti.

Toivon ja uskon, tintti, että ei sinullekaan sen ihmeempiä oireita tule. Ja omalla vähäisellä kokemuksellani voin sanoa, että ainakin minulla tuntemukset vähenivät eka viikon jälkeen päivä päivältä ja nyt elän ihan normaalisti. Kaiken kaikkiaan sinä olet niin tarmokkaan tuntuinen ihminen, että enpä usko sinun tämän koettelemuksen alle lannistuvan missään vaiheessa.
Lapset toimivat tosiaan hyvänä tsemppiapuna. Ei auta vaipua apatiaan, vaikka joskus siltä tuntuisikin. Itketään välillä, jos itkettää ja sitten taas toimintaa! Siispä, nyt minä lähden kauppaan ja alan sitten kokata ruokaa koulusta iltapäivällä kotiutuville.

Voimia kaikille!
Saana
Saana | 6.10.2006 klo 11:29:50