Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiivinen rintasyöpä

Hei taas, Anemone ja kaikki toiset!
Nyt se sitten tapahtui, mitä olin pelännyt: KUUME!
Sain siis toisen Herseptiinini tiistaina 26.9. ja torstaina
kuume nousi lähelle 39:ää. Jo keskiviikkoiltana oli vilunväristyksiä ja pientä lämpöä, 37,6.
No ei kun sairaalan ensiapuun, jossa illalla aloitettiin antibioottitiputus suoneen ja sitten siirrettiin ambulanssilla!! syöpäsairaalan osastolle! Että tulipa sellainenkin kyyti koettua.
Olin sairaalassa 4 vrk, joka aamu annettiin antibioottia suoneen ja toista laatua (Tavanic) tablettina.
Kotiin pääsin toissa päivänä ja Tavanic kuuri jatkuu vielä viikon. Leukosyytit ja neutrfiilit olivat tosi matalalla, mutta
nousivat maanantaihin sen verran, että antoivat minulle jo tiistaille tarkoitetun Herseptiinin. Eipä tarvinnut heti seuraavana päivänä lähteä uutta kertaa ajamaan 100km edestakaisin. Todella huomaavaista, en edes itse tajunnut ehdottaa.

Nyt voin hyvin, hiuksia alkaa olla kammassa ja tyynyllä runsaasti, ei tainnut kylmähattu auttaa?

Ensi tiistaina on sitten Hersept.+ Taxo yhdistelmä ja lääkärin vast.otto.
Her2 positiivisuudesta löytyy tietoa mm. sivulta www.HER2.fi
Tosin tieto lienee vähän ajasta jäljessä, kun siinä puhutaan vain "levinneen rintasyövän" hoidosta Herseptiinillä.
Ihanaa, että myös me primääritapaukset saamme tätä täsmälääkettä, toivotaan, että puree.

Syöpäsairaalassa muuten tapaa potilaita, joilla on asiat paljon huonommin, kuin itsellä, aivan surku tulee...!

Eletään toivorikkaalla mielellä, ME selviämme terveiden kirjoihin. Hyvää jatkoa kaikille. Lämpimin terveisin Irina
Irina | 4.10.2006 klo 11:19:04