Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiivinen rintasyöpä
Hei kaikki!Minulla onkin ollut onnea hoitoon pääsyn nopeuden kanssa vaikka välillä on tuntunut että mitään ei tapahdu. Heinäkuun alussa kävin lääkärillä, mammo+ultra+biopsia 2 päivää myöhemmin, leikkaus elokuun lopulla ja - jippii - ensi viikolla alkavat sytot ja herceptin! Soitin kyllä syöpähoitajalle lähetteeni seikkailun takia tiistaina, eiliselle sain ongologin ajan samalla sitten sovittiin eka tiputusaika.
Päässä on pyörinyt vaikka minkälaisia asioita ja ihanaa oli, kun sain onkologilta vastauksen kaikkeen mieltä askarruttavaan.
Hoito taitaa olla minulla aika lailla samanlaista kuin muillakin: ensin Herceptin x9, joka viikko, ja Taxotere x3 joka kolmas viikko. Niiden jälkeen sitten Ceffiä 3 kertaa. Sitten onkin edessä hoitavan sairaalan vaihto ja viiden viikon sädehoito.
Suunnitelma on, että maaliskuun lopussa olen kunnossa ja siirryn seurantaan. Pikkuisen kovasti odotan jo kevättä.
Toistaiseksi vielä naurattaa, vaan saa nähdä hyytyykö hymy; tiputukseen on n. 80 kilometriä ja sädetykseen vielä vähän enemmän. Itselläni ei ole autoa, joten olen ihan junan tai linja-auton aikataulujen orja.
Juttelin hoitajan kanssa eilen pahoinvoinnista ja omasta oksennuskammostani. Hän kertoi, että jos raskausaikana ei ole ollut pahoinvointia usein selviää vähillä oireilla myös sytoista. Tiedättekö onko tuossa perää? Itselläni on 5 raskautta takana, eikä yhdenkään aikana ole ollut huono olo. Se hälvensi pelkoani vähän. Toivottavasti selviän vähällä muistakin sivuvaikutuksista.
Nyt on päästävä hetkeksi ulos, puista on tippunut sen verran lehtiä, että ne kahisevat jaloissa! Ihanaa kun joka puolella alkaa jo näkyä upeita syksyn värejä...
Voimia meille kaikille!
tintti
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpälaulurastas
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpälaulurastas
- Re: Her2 positiivinen rintasy�p�aapostikka
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpäHempukka
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpätintti
- Re: Her2 positiivinen rintasy�p�Tigerlily