Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiivinen rintasyöpä

Hei taas, Anemone, Tintti ja toiset!

Anemone, kiitos rohkaisevista sanoista! Meilläkin kasvaa puutarhassa omenoita, niitä olen paljon syönyt, samoin marjoja ym. terveellistä. Ihmettelen, kun kerrot, että teillä on omassa puutarhassa VIINIRYPÄLEITÄ: eivätkö ne ole etelän hedelmiä, vai kasvihuoneessako kasvavat?
Ruokahalu on onneksi hyvä, nyt ei kannata laihduttaa, jos vaikka tulee huonompia aikoja, niin ettei ruoka maistu.

Minä luin vasta eilen "Hoidot ja seuranta" palstalta, että kylmäkatusta saattaa olla haittaakin. Jos on pienikin mahdollisuus, että se estää hoidon tehoa, en sitä enää käytä!
Sitä paitsi hiukset näyttävät lähtevän joka tapauksessa.

Ummetukselta olen välttynyt melkein kokonaan!

Tintti, olet ollut tänään ensimmäisessä tiputuksessa. Toivottavasti selviät hyvin jälkioireista. Minulle ikävät tuntemukset tulivat vasta kolmannen päivän iltana.
Pelkkä Herseptiini ei pahempia vaivoja ole aiheuttanut.
Saan seuraavan yhdistelmän ensi tiistaina, saa nähdä mitä vaivoja siitä seuraa.
Sen varmman jo tiedätkin, että voit käyttää taksia mennen tullen, ei tartte bussivuoroja kytätä.
Olet kovin nuori tähän "leikkiin", toivottavasti jaksat rankat hoidot pitkine matkoineen. Minä säästynen sädehoidolta, koska koko rinta poistettiin, niin ainakin luvattiin.

Jatketaan eteenpäin pirteällä mielellä, nautitaan hyvistä päivistä!! Lämpimin ajatuksin Irina
Irina | 5.10.2006 klo 14:28:22