Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 positiivinen rintasyöpä
Hei anemone!Kyllä vaan, heti tiputuksen jälkeen oli kotiinlähtö edessä! Välipalaa sentään söin ennen lähtöäni!
Sama meno jatkuu nyt sitten koko ajan. Eilen kyselin, missä vaiheessa hoitoja tapaan lääkäriä ja vastaus oli, että hoitojen loputtua, ennen sädetyksen alkamista. Ellei ongelmia tule. Saa nyt sitten nähdä, minulla on taustalla verenpainetautia ja rytmihäiriöitä. Nytkin kaupungilla juostessani (vielä ei vauhti tipahda...) tuntemukset olivat rinnassa välillä aika ikäviä.
Taitaa käytäntö vaihdella riippuen siitä, missä hoidetaan. Ehkä tämäkin on ihan toimiva systeemi, jos saa riittävästi tietoa jos kysyttävää on. Itse olen pyytänyt hoitavasta sairaalasta kopiot tiedoistani omalle lääkärilleni, joka lupautui olemaan tukenani ja tarvittaessa ottamaan yhteyttä asiantuntijaan jos jotain tulee. Häneen siis turvaan ensimmäisenä, jos päiväsaikaan tulee kysyttävää.
Öisin täällä ei ole ollenkaan lääkäripäivystystä niin että tarkasti on pidettävä huoli siitä, että jos ongelmia tulee niin ajoissa on polille ampaistava. Hiukkasen turvatonta.
Jos vielä hetkeksi jaksaisi haravan varteen ja kukkapenkkejä nyppimään...
tintti
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpälaulurastas
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpälaulurastas
- Re: Her2 positiivinen rintasy�p�aapostikka
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpäHempukka
- Re: Her2 positiivinen rintasyöpätintti
- Re: Her2 positiivinen rintasy�p�Tigerlily