Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 positiivinen rintasyöpä

Hei taas, Tintti, Anemone ja kaikki toiset!

On tässä ollut vähän kiireitä, kun mummi oli viikonloppuna hoitamassa 7 ja 4 vuotiaita villejä pojanpoikia 200km:n päässä kotoa. Se oli hyvää psyyken terapiaa, eipähän ehtinyt itsesäälissä rypemään. Olen ylpeä, että selvisin tehtävästä kunnialla, vaikka selkäkin on vihoitellut jo toista viikkoa. Selitän itselleni, että se on lihaskramppi, EI MUUTA!

Ajattelin, että sinä Tintti voisit tulla melomaan veneen perätuhdolle, niin minä siirryn keskelle airoihin ja Anemone on edessä. Ja kaikki toisetkin mahtuu kyytiin, ei anneta kenenkään pudota ankkuriksi!! Yhdessä soudetaan välillä myrskyssä ja välillä tyynessä kohti kaukana häämöttävää vastarantaa.
Lopulta pääsemme kuivalle maalle, eikö vaan!

Minulta hiukset varisee kuin syksyn lehdet ja päänahka on kosketusarka.
Ihmettelen Tintti, jos sinut pantiin heti kotimatkalle ensimmäisen tiputtelun jälkeen! Minun hoitopaikassani on käytäntönä, että eka kerta annetaan osastolla ja tilannetta seurataan yön yli. Sitten 2 seuraavaa Herseptiiniä hoitaja antaa polilla ja seuraavalla Taxo+Hers.kerralla on ensiksi lääkärin vastaanotto. Minulla on tuo käynti huomenna, kerron tietysti lääkärille kipeytyneestä selästäni. En millään halua päästää mieleeni, että luustossa olisi SITÄ!

Ymmärrän Tintti sinua siinä, että haluat mieluummin mennä hoitoon julkisilla välineillä, kuin taksissa. Mitä siinä osaisi tai haluaisikaan puhua vieraan ihmisen kanssa, matkakin on pitkä.
Minulla on onni, kun saan kuskiksi oman "sulhaseni" yli 40 vuoden takaa. Itsellänikin on kyllä ajokortti, mutta olen melko onneton ratin takana, helpompi istua vieressä!
Onko sinulla miten pieniä lapsia kotona? Heistä saa tietysti voimia jaksaa eteenpäin, mutta on pakollisia kotitöitäkin enemmän kuin meillä vapaaherroilla. Jaksamista Sinulle!

Miten Anemone jakselet? Sinulla on huomenna Herseptin, olet tasan 2 viikkoa minusta edellä. Tilasin huomiselle myös peruukin sovituksen, niin saan samalla reissulla.
Tänään olin labrassa, otettiin maksa-arvot ym.,jännittää onko P-afos koholla (viittaisi luustolevinnäisyyteen).

Kertokaapa, siskot taas kokemuksianne, toisilta samassa tilanteesa olevilta saa rohkaisua ja voimia jaksaa taistelussa samaa vihollista vastaan. Syksyä, toivottelee Irina
Irina | 9.10.2006 klo 15:48:01