Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxoteren aloitus

Hei

Ripuli tuli minullekin ja kova juuri Taxoteresta ja olinkin sairaalassa jokaikisen tiputuksen jälkeen, mutta tiputuksen ja antibiottikuurien jälkeen taas kykenin töihinkin. Suun limakalvo oireili myös erittäin pahasti, sain jopa 7 aftaa kerrallaan sinne...syömistä voinut ajatellakaan. Yritin hoitaa niitä Aftab-tableteilla mutta eihän ne pysyneet paikoillaan. Nyt on tullut jokin uusi lääke, liuosko se oli, ihan hyvä.
CEF ei minulle aiheuttanut juuri muuta kuin heikotusta ja sitten taas ummetusta. Olen joskus kuullut "jostain", että jos tulee hirveästi sivuoireita, hoito ei muka tehoaisi. Kysyinkin tätä lääkäriltä, joka kertoi asian olevan juuri päinvastoin. Silloin elimistö on saanut todella vaikuttavan annoksen myrkkyä.
Hoitoni ajoittuivat vuoden 2004 surkeaan kesään, nyt olen juuri palannut Portugalista kahden viikon lomalta..;) Tsemppiä sinulle Eira....ajattele, että kohta se on ohi.
kukkamaaria | 3.7.2006 klo 18:03:04