Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoteren aloitus

Hei

Valita vaan! Harmittaa kun minulle ei ollut konetta kotona silloin kun sairastin. Tämä foorumi olisi ollut takuulla avuksi silloin...Lähes kaikki kuvaamasi oireet ovat minulle hyvin tuttuja tuolta ajalta. Suussani oli parhaimmillaan 7 aftaa, tajuton ripuli vei sairaalaan. Jalkapohjat olivat pitkään jälkeenkinpäin kipeät. Ja nyt muistan miten valvoin öisin ja tuijotin älytöntä yöchattiä telkasta. Ja vessassa oli käytävä keskellä yötäkin.

Sanon sulle, että lepää niin paljon kuin haluat ja voit. Minulla ei ole perhettä enää kotona, joten sain maata ihan rauhassa. Toki kotihommat oli hiukan riipinraapin....Vihdoin kun jaksoin siivota kunnolla jouduin häätämään jotain elukoitakin jauhokaapista. Poika kävi välillä imuroimassa sentään.

Voimattomuus voi jatkua pitkäänkin.Muistan kuinka istuskelin puistoissa mummojen kanssa kun en vaan jaksanut aina määränpäähän kävellä ilman lepoa, lähennyin ikäänkuin rollaattorivaihetta silloin...=)

kukkamaaria | 15.8.2006 klo 13:55:56