Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxoteren aloitus

Vielä kerran Pirkko!!!!

Kyselit siitä tukan lähtemisestä. Älypäänä unohdin vastata juuri siihen. Jokaisella sekin homma on yksilöllinen. Mulla ekan taxon jälkeen tukka meni ”lampaanvillaksi”. On muuten aina ollut hento ja olematon. Otin sakset ja leikkasin pään pintaa pitkin kaiken pois. Tilalla on vain sellaista hentoa sänkeä. Osittain on paljaita laikkuja. Siitä untuvasta kun kunnolla nykäisee niin se irtoaa. Eli minulta tukka ei lähtenyt kokonaan.

Sitten irtotukista ja hatuista. Silmät pitää suojata aina. Kesällä enemmän kuin talvella. Aurinko, tuuli ja ilmanvaihto kuivattavat jo ennestään kuivia silmiä vielä lisää. Muutoinkin niiden kanssa on tekemistä. Hattu on päässä säällä kuin säällä. Busseissa ja kaupoissa kun tuppaa oikein ison hien päähän niin sipaisen hatun pois ja käytän sitä viuhkana. Aika omituinen tunne kun ei enää hikoa normaaleista kohdista. Kyllähän ihmiset katsovat. Kerrankin olen katseiden arvoinen. Ei minua aiemmin kukaan huomannutkaan. Teen näitä tempauksia ihan herjuuttani.

Jaksamista myrkkyjen kanssa elämiseen. kielo
kielo43 | 15.7.2006 klo 11:08:04