Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxoteren aloitus
Hei vaan kielo - ja muutkin - taas! Olen lukenut kyllä aikaisemmat viestisi, kiva vain tietää missä tällä hetkellä menet :) Jaksamista sinulle kielo siihen sädetykseen, oli se vaan aikamoista aikaavievää ravaamista siellä, huh, mulla se on taas ilmeisesti edessä vasta myöhemmin syksyllä. Minä en ole ollenkaan otettu noista peruukeista, en tiedä viitsinkö enää hankkia uutta, ne ovat niin kuumiakin, viimeksi pärjäsin ihan hyvin hatuilla. Äitini virkkasi minulle tässä juuri sellaisen punaisen hatun, jossa on pieni lieri - ja saman värisen ponzon, niin, että jos näette liikenteessä naisen, joka on kuin mansikka, niin moikatkaa mua :) Asiasta taas ihan kolmanteen, en muistanutkaan miten autuasta on antaa kylmähoitoa tuolle kuumottavalle, leikkauksen jälkeen nesteestä turvonneelle iholle! Pistin sellaisen jyväpussin (kangaspussi, jossa jyviä sisällä, sen voi pistää joko mikroon kuumaan tai jääkaappiin/pakastimeen kylmään) eilen pakastimeen ja tänä aamuna kun taas yön jälkeen tuntui tuo iho todella kireältä (nestettä niin paljon siellä kudoksissa) laitoin sen jyväpussin hetkeksi iholle niin jopas helpotti. Pitää muistaa vaan, että jos se on ollut pakastimessa, se on niin kylmä, ettei sitä pidä pitää liian kauan ihoa vasten, ettei sitten tule paleltumia - kohtuus kaikessa :) Ja siihen voi laittaa vaikka lisää kangasta ihon ja sen kylmän väliin. Ja vielä: suoraan leikkaushaavaan en sitä kylmää laittanut, vaan ainoastaan niihin terveisiin paikkoihin, joissa on sitä turvotusta. Kainalosta kun minut on leikattu niin sitä nestettä on sekä kädessä, selässä että kyljissä tuon kainalon lisäksi ja se tuntuu joka askeleella siellä ikävänä painon tunteena, ei ole kauheasti tullut tässä sen vuoksi urheiltua. Tällä kertaa tuo neste on vielä niin tasaisesti levittynyt, ettei sitä edes saada punkteeraamalla pois, joten pitää vaan kärsiä, kyllähän se siitä sitten taas häipyy, mutta tämä on aina ollut mielestäni se ikävin kohta :) Jaksamista ihmiset tähänkin päiväänne!- Re: taxoteren aloitusTalvio
- Re: taxoteren aloitusPirkko
- taxoteren aloitushanni
- Re: taxoteren aloitusToivoton
- taxoteren aloitushanni
- Re: taxoteren aloitusenkeli
- Re: taxoteren aloituskukkamaaria
- Re: taxoteren aloitusniisku
- sairaslomaa?hanni
- Re: sairaslomaa?karin
- Re: sairaslomaa?Pirkko