Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxoteren aloitus

Hei,
Itselläni olivat taxotere-hoidot ensin ja seuraavaksi siirrytän CEF:fiin, joka kuulemma aiheuttaa juuri pahoinvointia kuten sinullakin. Taxotere ei ainakaan minulle sitä aiheuttanut. Väsymystä ja voimattomuutta kylläkin ainakin viikon hoidon jälkeen ja lisäksi ainakin ekalla kerralla nivel-ja luusärkyä, johon kyllä vahvat särkylääkkeet tehosivat. Nukkuminen on todellakin ollut vähän onnetonta kortisonitablettienkin takia, mutta siihenkin saa avuksi unilääkettä, jota otin muutamana vaikeampana yönä, kun useampi yö oli jo mennyt huonosti. On tärkeää saada unta toipumisen kannalta. Puolikas tabletti ei oikein auttanut, mutta kokonainen jo tehosi. Tosin herääminen oli aamulla aika raskasta. Ei tämä taxotere varmaan pahimpia sivuvaikutusten aiheuttajia ole, itse jännitän miten minulle käy CEF:fiin siirryttäessä.
tasse | 13.6.2006 klo 13:24:33