Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoteren aloitus

Nyt ovat sitten hiukset alkaneet lähteä, 2 viikkoa ensimmäisen Taxoteren jälkeen. Lähtevät ihan reipasta tahtia, joten ajattelin huomenna tehdä hyvää ruokaa illaksi, ostaa pullon kuohuvaa ja juhlia miehen ja lasten kanssa ja ajaa pääni kaljuks :) Ei tätä hiuskarvojen jatkuvaa imurointia lattioilta jaksa tehdä pitkään. Mieheni sormia syyhyttää päästä parturoimaan mun pääni ja eilen mieheni kysyi toiselta lapseltani, että ajetaanko äidin pää puliks ja lapsi sanoi siihen, että no ei äiti sitten enää näytä nätiltä. Mieheni vaan siihen sanoi, että kun ne lähtee kohta kumminkin, siten lapseni innostuivat "repimään" hiuksia päästäni, niitä kun ei tosiaan tarvitse edes repiä, eikä se satu yhtään :) Eilen kävelin pihalla sellainen korkea turbaani päässäni ja naapurinrouvat sanoivat, että ihan makee, sopii sulle :) Huomenna ennen kuin vedän pääni kaljuksi (tai voi olla että jää joku pieni sänkisiili), pyydän miestä ensi ajamaan mulle sellaisen irokeesin, olen nimittäin ihaillut 6-vuotiaan poikani irokeesia koko kesän, taidetaan ottaa pojan kanssa yhteiskuva. Sitten otatan kuvan mieheni kanssa, joka eilen veti itselleen lyhyen siilitukan, kun mulla kerrankin on lyhyemmät hiukset kuin hänellä :) Jaksamista ihmiset tähän päiväänne toivotan!
Pirkko | 24.8.2006 klo 13:17:30