Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiusasiasta vielä

Hei

Samoin minulle Taxotere oli ihan kamala, olen siitä täällä kertonutkin. Sairaalassakin olin joka kerran jälkeen, ripulia, suu täynnä aftoja jne. jne. Tosin söin suun kautta Xelodaa, joten kumpi lienee ollut pahempi sivuoireiden aiheuttaja.
CEF oli todellakin helpompi, väsymys vaan oli kova ja hemoglobiini laski kovin alas. Niin ja olihan siinä sitten vaihteen vuoksi se ummetuskin, mutta kyllä se ripuli oli kamalampi, menee niin heikkoon kuntoon.

Minulla oli myös pitkä suora tukka, joka lähti 2. taxon jälkeen tai leikkasin sen pois kun en saanut selvitettyä pesun jälkeen, niin kuollut oli. Nyt sitten kasvatan taas pitempää...vähän aikaa oli lyhyt mutta olen tottunut siihen että jotain roikkuu niskassa...=) Peruukkia en juurikaan pitänyt, mua ei oikeastaan haitannut yhtään olla huivi päässä. Mitä ihmettelin itsekin...kun se tukka on ollut muka niin tärkeä.
kukkamaaria | 16.7.2006 klo 15:26:58