Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoteren aloitus

Hei taas ihmiset! No jatkanpa sitten valittamista :) Nyt täytyy kyllä sanoa, että väsyttää...jopa siihen malliin, että olen ottanut käyttöön minulle uuden nautintoaineen...nimittäin kahvin. Kahvin makuhan nyt ei ole kovin hyvä tällaiselle teenlipittäjälle, mutta makuaisti on muutenkin mennyt kun suuhun sattuu ja kurkku on nyt tosi kipeä ollut koko viikon, tuli mieleeni kun nuorin lapseni kröhii ja silläkin oli kurkku kipeä ja on nuhainen, että olenkohan samassa taudissa tässä. Ensimmäisestä Taxotere-hoidosta nyt siis 1,5 viikkoa ja neutrofiilit olivat eilen niin alhaalla, ettei anestesialääkäri antanut ensi maanantaille lupaa portin (sellasen kestokanyylin) laittoon, plääh, että ottaa päähän, mutta en nyt tässä viitsi kiroilla :) Soitin lääkärille, että olisko antaa lääkettä ja sellaista kuulemma on, mutta lekuri sanoi, ettei se välttämättä auta, että itse ne lähtee sitten nousemaan, menen labraan taas maanantaina ja katsotaan miltä ne silloin näyttää. Nuo labrat ovat vaan alkaneet tuntua tosi iljettäviltä paikoilta mulle kun perjantainakin sohasivat 3 kertaa, ennen kuin löysivät verta (tämä on sentään jo toinen kerta kun mulle annetaan sytostaattilääkitystä, joten suonet ovat karanneet jonnekin). Ensimmäistä kertaa elämässäni meinasin pyörtyä kun pari tuubia verta otettiin, mutta totesin vain myöhemmin, että oliskohan vaikutusta myös tuolla, jos nuo veriarvot ovat vähän heikot, että heikottaa :)
Jaksamista ihmiset tähän päiväänne!
Pirkko | 19.8.2006 klo 18:54:33