Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hiusasiasta vielä

Kiitti kielo kun kerroit hiusasiasta ja siitä miten taxot siihen sulla vaikutti. Odottelen mielenkiinnolla miten sitten minulla. Sen jälkeen kun sain tämän uuden syöpädiagnoosin en ole käynyt kampaajalla ja olen antanut hiusteni vain kasvaa, ne on ihan kauheat, mutta ulkona käytän näin kesällä muutenkin hattua, joten en ole välittänyt - ja kohtahan ne sytojen jälkeen näyttää vielä kamalammilta, joten miksi kuluttaa enää rahaa kampaajalla :) Olen tainnut tästä mainita aikaisemminkin, että viimeksi sairastaessani uhosin, että leikkaan kyllä pääni kaljuksi jos uudestaan sairastun, mutta en ole vielä sitä tehnyt, ehkä sitten ensimmäisten sytostaattihoitojen jälkeen, jos ne hiukset on ihan kamalat, niin voisin minäkin alkaa kaljuni kanssa syöpätautini mannekiiniksi :) Nimenomaan tuo muiden ihmisten shokeeraaminen huvittaa minua siinä ideassa erityisesti :) Hyvä kielo! Voi olla, että mulla menee kuitenkin loppupeleissä sisu kurkkuun ja pidän joka päivä hatun kiltisti päässäni :) Jaksamista!
Pirkko | 15.7.2006 klo 13:48:05