Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taxoteren aloitus

Hei! Näin nopeasti vastattuna niin oman kokemukseni ja kuulemani perusteella hoitojen sieto on todella yksilöllistä, joku voi tosi huonosti ja toinen on kuin ei mitään, voipi olla, että riippuu pitkälti myöskin omasta peruskunnosta nuo hoitojen kestämiset :) Kirjoittasipa sinulle vastauksen joku sellainen, joka olisi esim. käynyt nuo molemmat vaihtoehdot läpi, hän voisi ehkä verrata. Mulla ei ole kokemusta vasta kuin CEF:stä 4 vuotta sitten, ei nostattanut minulla kuumetta, voin vain pahoin. Taxotereä sain nyt eilen ekan kerran, toistaiseksi olen huomannut vain närästyksen :) Tästä on kuitenkin hyvä aloittaa: sain heti lääkäriltä puhelinmääräyksellä lääkkeet apteekkiin, eilen tuli hoitajalta niin kova ukaasi, että meidän sytostaattipotilaathan ei sitten käsikauppalääkkeitä syö :) Jaksamista!
Pirkko | 10.8.2006 klo 15:33:37