Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxoteren aloitus

Hei!
Tässä Sinulle myös minun esimerkkini, leikkaus tehtiin juhannusviikolla viime kesänä, koko rinnan poisto ja kainalon tyhjennys, työt aloitin elokuun alussa ja sytot (3 x taxo ja 3 x cef) kävin läpi elokuun puolivälistä joulukuun puoliväliin, sairaslomalla en ollut ollenkaan. Toki väsytti välillä, mutta tämä sopi minun luonteelleni parhaiten. Pääsin siis helpolla sytot läpi, hiukset lähti, mutta nyt on ihan hyvät uudet, omat hiukset. Tammi - helmikuussa sain 5 viikoa sädehoitoa ja juuri eilen olin verikokeissa, ultraäänessä ja mammografiassa ja ainakin ultra ja mammografia näyttivät lääkärin mukaan hyviltä. Tämän kuun lopussa on ensimmäinen kontrolli. Positiivinen asenne auttaa, minun onneni on, että on kaksi ihanaa lasta, joiden avulla jaksoin tsempata kuluneen vuoden, tsemppiä myös Sinulle ja kaikille muillekin kanssasisarille!
SaMa | 4.7.2006 klo 19:51:57