Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Laulun nimi

Sunnuntaita kaikki! Aurinko paistaa pienen pilviharson takaa, aika lämmintä kyllä tuntuu olevan.

Mulla on nyt kova raskaus- ja sytokilojen pudotus meneillään. Mitään makeaa (muutamaa vappumunkkia lukuunottamatta) en ole muutamaan viikkoon syönyt, ruokaa kyllä ihan normaalisti. Kävelylenkkejä yritän tehdä joka päivä, aina ei ihan ehdi tai saa aikaiseksikaan. Mutta kova hinku olisi laihtua, mulla olisi noin 10 kiloa pudotettavana. Osa siitä on kyllä turvotusta, kun esim. sormukset ei mene vieläkään. Mites muilla, onko hoitojen jälkeen sytokilot jo karisseet?

Päivä kerrallaan, kurjaa noi parisuhdeongelmat. Ilmankin on riittävän raskasta. Koita jaksaa ja pura mieltäsi meille, me kuuntelemme ja olemme hengessä mukana. Mielialan vaihteluita kyllä on ollut täälläkin, nyt sytojen loputtua on vähän helpottanut. Hormonikuuria ei minulle tule, mutta kuukautiskierto on edelleen sekaisin ja kai toi hikoilu on jonkunlaista vaihdevuosioireilua.

Huomenna alkaa sädehoito, siitä se loppurutistus sitten lähtee. Deodoranttia ei saa leikatulle puolelle laittaa, oliskohan talkki sallittu? Jotenkin tuntuu kauhealta tuon hien hajun takia. Välillä oli jo vähäisempää, mutta nyt taas haisee. Ja pelkästään leikattu puoli. Miten ihmeessä pystyn olemaan ilman dödöä. Pitääkö sulkeutua kotiin..

No tällaista täällä! tervehdys kaikille ja voimia tähän päivään..
mimi

mimi | 6.5.2007 klo 12:33:55