Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uuteen aamun :)

Näinhän se on, äläkä nyt lillukka anna sen matalapaineen vyöryä ylle. Ois pitänyt olla kirjoittatta koko invaasiosta, anteeksi. Itse vain olen niin rationalisti, että haluan tietää omasta sairaudestani kaikki yksityiskohdat, ajattelematta että joskus olisi parempi olla tietämättä jotain seikkoja. Minä en edes saanut koko PAD-lausuntoa itselleni, kyselin ensimmäisellä vastaanotolla kaikenlaista, niin että onkologille alkoi tulla jo hiki :)

En usko, että invaasioasialla on olennaista merkitystä, koska sytot me saadaan joka tapauksessa. Niiden tehtävävähän on katkoa selkärangat syöpäsoluilta (taxo), CEFiin en ole vielä jaksanut perehtyä, missä sen iskuvoima piilee. Jahka tokenen tästä taxolamaannuksesta, niin kai sitä täytyy alkaa penkomaan senkin myrkky-yhdistelmän sivuvaikutuksista ja toimintatavoista.. Jos ei sytoja saataisi, tilanne olisikin varmaan toinen, MIKÄLI niitä syöpäsoluja olisi ehtinyt levitä jonnekin. Sitähän emme kukaan kohdallamme voi tietää, onko niitä mikroskooppiakin ovelampia jäänyt kudoksiin. Pitää vain luottaa, että myrkyt ja säteet tappavat niistä viimeisetkin.

Vähän alkaa olla väsy, mutta lupasin silti lähteä naapureiden kanssa metsälenkille, huominen onkin varmaan uupuneempi päivä, kun ei kortisonit enää ole piristämässä. Koitetaanpa pitää lippua korkealla veneen salossa edelleen. Minkähänlainen se lippu voisi olla, tuskin mikään merirosvolippu ainakaan? :)
kevätmieli | 5.5.2007 klo 15:16:55