Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Laulun nimi

Hei! En ole pitkään aikaan kirjoitellut mitään, mutta joka päivä, monta kertaa olen textejänne lueskellut. Olen mielessäni ollut mukana teidän iloissanne ja suruissanne.
Kirjoitan nyt lisää tuloksistani.Tällaisen vastauksen sain patologilta:PAD-vastauksessa poistetussa rinnassa multifokaalinen gradus 3duktaalinen karsinooma. Kasvaimia oli 3 kappaletta kooltaan 30mm, 13mm ja 5mm. (Sitten tulee textiä, jota en ymmärrä laisinkaan). Kasvaimessa on runsaasti estrogeenireseptoreita (yli 90%), mutta niukasti progesteronireseptoreita (2%). Ki-67 40%. C-erbB2 2+. Sitten tässä sanotaan vielä, että CISH-tutkimus tulossa. Sinne syöpäpolille aika mulla on tosiaan vasta 24.5. Osaako joku teistä selittää, mitä nuo kaikki edelliset reseptorit yms ovat?
Sairaslomaa mulla on ollut siitä lähtien, kun sain kuulla sairastavani syöpää. Varmasti tulen olemaankin vielä pitkään, koska olen sairaalassa töissä, ja meillä on hoidettavana sekä saattohoitopotilaita että jakso ja arvioon tulleita potilaita.
En henkisesti enkä fyysisestikään jaksaisi siellä nyt olla töissä. Ikävä kyllä on!
Oliko teillä, joilla rinnan leikkauksesta on jo kulunut aikaa, kipuja vielä 3-4 kuukauden päästä? Mulla on nim. vielä ja olen joutunut melkein joka päivä ottamaan Panacodeja, kun Buranaa ei pysty ottamaan, kun tulee kovat ylävatsa kivut.
Käyn mielenterveyspolilla keskustelemassa joka viikko psykologin kanssa ja silloin tällöin psykiatrilla. Oli pakko ottaa sinne yhteyttä, kun tuntui, että pää sekoaa, kun kuuli ekan kerran tästä syövästä. Kyllähän sieltä vähän apua saa.
Mieli on edelleen maassa, ja kovia paniikkikohtauksia joka päivä. Mulle on tullut sanasokeutta ja muisti pätkii pahasti. Varmaan johtunee tästä kaikesta, mitä nyt on tapahtunut 1½ kuukauden sisällä.
Kylläpä kirjoitin pitkään. Minä voisin nyt siirtyä sinne veneen soutajaksi ja te, jotka olette väsyneitä, levätkää hetki. Voimahaleja teille kaikille!!! toukokuu
toukokuu | 6.5.2007 klo 11:43:37