Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uuteen aamun :)

Tervehdys Etelä-Suomesta,

olisi varmaan minun vuoroni huhkia airoissa, minulla kun ei ole sytokärvistelyjä, nukun 9h Imovanen voimalla, veriarvotkin ok ja ehkä kenties ??? on kehittymässä lihaksia, olin nimittäin eilen vesijumpassa.

Eilen oli koko päivän ohjelmaa ja olin illalla niin uupunut, että jaksoin vaan lukea teidän kuulumisenne, mutten vastata.
Jotenkin aistittavissa, että hoidoista ja voimattomuudesta huolimatta mielialat olisi kohtuullisia?!?

Minäkin olen käynyt nyt yhden kerran psykiatrilla ja syyskuussa sitten taas uudestaan. Olen ajatellut kyllä, että otan ihan kaiken avun vastaan, minkä vaan saan eli kaikki lääkäriajat, hoidot, uimaproteesit jne. Mistä sen tietää, mikä on juuri se juttu, joka auttaa?

Meille tulee siskon perhe pihatalkoisiin, joten toivon sateetonta vkoloppua. Siivoilen tässä vähän ja teen kauppalistoja, jotta olisi kaikki valmiiksi mietittynä, kun saan kantajan paikalle. Pojalle yksi reissu ja miehelle yksi reissu, toisen kanssa ruokakauppaan ja toisen kanssa hankkimaan talkoohanskoja, jätesäkkejä jne. Toisaalta raivostuttavaa olla avuton, toisaalta ihana huomata kuinka muut auttavat tarvittaessa.

En nyt haluaisi kehuskella Etelän säillä, mutta meillä paistaa aurinko, taivas on pilvinen mutta ihanan sininen. Näyttää lämpimältä, mutta saattaa toki olla kalseaa tuolla ulkona.

Nyt ehkä vähän taas töitä ja myöhemmin taas linjoille.
Voimia ja rutistuksia kaikille,
Santeri
santeri | 4.5.2007 klo 10:53:46