Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uuteen aamun :)

Tervehdys kaikille! Olipa paljon luettavaa, kun en illalla käynyt enää ollenkaan.

Noista imusolmukkeista. Minulla poistettiin vartijat, 4 kappaletta (2 kainalossa ja 2 rintakehällä) ja olivat puhtaat. Mutta minullakin mielessä kaihertaa, että jospa se onkin levinnyt jo muihin. Niinkuin Juliakin epäili omassa tilanteessaan. Minulle kyllä kirurgi sanoi ennen leikkausta, että jos vaan jotain epäilyttävää näkyy niin tyhjentävät koko kainalon. No ei auta kuin uskoa parasta ja toivoa, että tropit auttavat jos jotain mikrometastaaseja jossain olisi. Jaksatko Julia vielä kertoa, että mitä hoitoja sait ekalla kerralla?

Minulla mies on myös sen luonteinen, että ei saisi asioita miettiä ja murehtia etukäteen. Hän ihmettelee, kun haluan asiasta puhua aina vaan. Ilmeisesti se on se naisten ja miesten välinen ero. Muuten kyllä mies ollut tukena, on ollut mukana jokaisella hoitokäynnillä ja lääkärin vastaanotolla. Nyt nämä sädehoidot käyn ihan mielelläni yksin läpi. Saan rauhoittua edes hetkeksi, kun tyttökin sen hetken hoidossa. Ja nyt tosiaan voin autoakin jo ajella.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja voimahalaukset täältä aurinkoisesta Turusta!!
mimi
mimi | 5.5.2007 klo 11:12:02