Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uuteen aamun :)

Hei Päivä kerrallaan!
Minäkin olen HYKSin hoidossa ja olen kyllä siellä saanut tosi hyvää kohtelua.HB minulla myös laskenut ,viimeeksi 105 eli vielä aika ok.Mitään tukihoitoja siihen ei varmaan annetta kovin helposti ainakaan jos voi hyvin ja ainakin itse mielummin odottaisin normaalia Hb kohoamista mikäli vointi ei aivan kauheasti huonone.
Myös ne neutrofiilit saa olla matalat,jos CRP ei nouse eli jos ei tule infektiota.Kaikissa esim kasvutekijöissä on omat riskinsä ja sivuvaikutuksensa eikä niitä ihan kevein perustein anneta.Itse sain Neulasta toisen ja komannnen Taxon jälkeen,koska ensimmäisen jälkeen tuli infektio neutropeniassa ja jouduin sairaalaan.

Koska sinulla on hoidot alkaneet kun saat sitä herceptiniä pitkään? Itse sain tällä erää vain 3 kertaa taxon kanssa ja sitten 3xCEF.

Eilen oltiin synttärijuhlissa,joiss aoli mukavaa.Tosin meni aikaa syövästä keskustelemiseen,kun oli paljon ihmisiä joita ei ollut pitkään aikaan nähnyt.Alkoi jo lopussa rasittaa selittää kaille ja sitten keskutella asiasta toistamiseen maistissa olevien kanssa...

Hyvää viikonloppua aurinkoisesta,koleasta etelästä!
tautinen | 5.5.2007 klo 10:36:35