Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uuteen aamun :)

Moi taas!

Älä santeri huoli, kyllä minäkin askartelen ja sotkin enenmmän, kuin ehdin siivota=) Nyt sain korjattua laattaleikkurin keittiön pöydältä pois, kun viikonloppu tulee.

Mulla pistettiin pari kertaa leikattuun käteen ja tulin tosi kipeäksi koko ylävartalon alueelta oikealta puolelta. Sen jälkeen en ole antanut sitä käyttää ja siinä on toki yksi syy, kun porttikin laitettiin. Mutta mullahan on kainalo tyhjätty luita myöten, joten siellä ei ole yhden yhtäkään pientäkään imusolmuketta, ehkä siksi olen niin herkkis pistoille.

Mulla flunssa edelleen laskee vireystasoa. Keuhkoputkia särkee ja kun yskäisee, ottaa tosi kipeää. Myös leuan alta ja kaula ja korvat kipeät, mutta onhan se vaan flunssaa, onhan???

Nyt menen ottamaan mustikkapiirakan uunuista ja pukkaan patongit ja hornetit sisään, namskista nam!!

Hyvää viikonloppua kaikille veneen matkustajille, olette mulle tärkeitä!! Ja onnittelut vielä kaikille hyvien uutisten saajille, josko toukokuu tuo toivon ja hyvät uutiset meille kaikille!

Julia
julia | 4.5.2007 klo 19:20:47