Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Illan kevennys?

No niin, aamuteet juotu ja perhe ruokittu.

Kiitos Miu noista vastauksistasi, kyllähän ne niiltä osin auttoivat ymmärtämään lausuntoa. Odottelen vielä jospa joku muu tietäisi lisää...
Hassua, sama "Men in black"-assosiaatio tuli meikäläisellekin vaikka en ole ko. elokuvaa koskaan nähnytkään;)

Tuosta N1:stä; minullahan oli neljä metaria kainaloissa joten sen teorian mukaan pitäisi olla N2? No välillä sitä miettii että voihan niitä lausuntoja puhtaaksi kirjoitettaessa tulla näppäilyvirhekin....josta tulikin mieleeni että pienen ei-sanan unohtaminen ultralausunnon puhtaaksikirjoitusvaiheessa johti tosi huolimattoman lääkärin tosi huolimattomaan tulkintaan, jonka vuoksi minulta on turhaan operoitu sappirakko pois, diagnoosina siis sappikivet joita ei koskaan ollutkaan. Samoin yhden hampaan olen menettänyt törkeän hoitovirheen vuoksi joten luottamus lääkärikuntaan ei ole kovin korkea nykyään, siksi tuntuu että itse pitää huolehtia viime kädesä siitä että asiat sujuvat ja tutkitaan riittävästi ja jos jokin asia epäilyttää niin se pitää selvittää! Ai niin, myös aikoinaan gastroskopiani biopsiat tulkittiin virheellisesti ettei olisi keliakiaa ja kun vaivat jatkuivat ja vaihdoin lääkäriä niin kunnollinen biopsia antoikin diagnoosiksi keliakian. Nämä ei nyt tähän syöpään liity mutta luottamus lääkärikuntaan kyllä horjuu kun tarpeeksi tulee takapakkeja yhden ihmisen kohdalle. Siksi olen välillä kädet kyynärpäitä myöden ristissä toivoen ettei näin vakavan sairauden kohdalla tulisi mitään hoitovirheitä joille naureskellaan jälkikäteen kuten teki se lääkäri joka 5 vuotta sappirakko-operaation jälkeen oikeasti naureskeli minulle potilasasiakirjojani katsellessaan "Kuules ei sulla mitään sappikiviä koskaan ollutkaan, sut on turhaan leikattu. Tää meidän sisätautilääkäri joka silloin oli täällä töissä oli kyllä vähän liian nopea poika...." Heh heh, kyllä nauratti.... :(
Jotta semmoista "raamaa" täältä... ;)

Jospa raahautuisi suihkuun itseään virkistämään. Olo on muuten hieman flunssainen joten en taida uskaltaa itseäni ulkoiluttaa tuossa tuulessa ja viileydessä, käy vielä huonosti matkalla neutropeniaa....
Päivä kerrallaan | 6.5.2007 klo 09:36:36