Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Hei! Olen uusi tulokas joukkoonne täältä Etelä-Suomesta. Mut leikattiin 10.4 ja poistettiin kokonaan oikea rinta. Tulokset sain 18.4., gradus 3, ennuste huono. 24.5 on aika syöpöpolille. Ennen hoitoja on tulossa CISH-tutkimus, koko vartalon TT ja verikokeita.
Mua jännittää aivan mielettömästi, pelottaa... Oon aika masentunut tästä kaikesta. Paniikkikohtaukset ovat lisääntyneet ja voimistuneet. Välistä tulee tunne, ettei kestä tulevia hoitoja!
Oikean käden jumppa meni ihan pieleen, kun on noita kipuja niin paljon. Se on jäykkä ja leikattu alue on kireä ja arka. Saako syöpäpolilta fysioterapiaa?
Oon ollu saikulla siitä asti, kun kuulin sairastavani rintasyöpää. Nyt leikkauksen jälkeen en edes pystyisi tekemään töitä tällaisella kädellä, joka ei edes taivu.
En ole nukkunut moneen yöhön kunnolla, mutta voisihan sitä taas mennä yrittään, jos se uni tulisi.
Oikein hyvää yötä teille kaikille ja voimia! Tv toukokuu Ps. Kiitos Kehäkukka vastauksestasi.
toukokuu | 3.5.2007 klo 23:59:45