Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Huomenta toukokuu !Tuttuja nuo sinun tuntemuksesi ja ahdistuksesi varmaan meille kaikille!Ne on vain käytävä läpi ja kyllä sieltä valo alkaa pilkistää kuitenkin kun pääset turvalliseen hoitoputkeen.Alun odottelu on melkein pahinta aikaa,mutta sitten kun hoitosuunnitelmat ovat selvät minulla ainakin olo helpotti.Tunteet menee vuoristorataa,mutta hyviäkin päiviä mahtuu mukaan aika kivasti!
Olen myös ollut sairaslomalla heti diagnoosista lähtien.En pystynyt enää keskittymään ja sinne jäi keskeneräiset työt muille jaettavaksi.Syöpäni on myös äkäinen ja huonoennusteinen ja olen vasenrintainen niinkuin sinäkin.
Ennusteet ovat ennusteita,mutta jokaisella yksilöllä uusiminenkin on joko 0% tai 100% ,joten niistä ei kannata liikaa masentua.
Koeta yrittää särkylääkken voimin jumpata kättä-Aluksi se oli ihan epätoivoista ja mietin miten ikinä saan pyykkiä ripustettua tai astioita kaapista,mutta kummasti se käsi vetreytyy kun vain jaksaa jumpata.Ja varmasti saat fysioterapiaa tueksi,jos jotain ongelmia esiintyy.
Joko sinua on muuten varoitettu,että nämät sivut aiheuttavat riippuvuutta?!Täällä me taistellaan lapsien kanssa nettivuoroista myös iltaisin ja aamulla ei meinaa ehtiä suihkuun,kun ollaan koneella.
Tsemppiä ja voimia sinulle toukokuu!
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan
- Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?tautinen