Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Mäkin olen leijona, ei vaan tunnu vielä kovin auvoiselta tämä päivä. Tulin verikokeista juuri ja aina ne labratädit muistaa kertoa, kuinka sytostaatit kovettaa ja ohentaa suonia. Joo joo, tiedetään... Mietin vain mitähän pitkäaikaisvaikutuksia silläkin on? Verenkiertohäiriöitä? Kohonnut veritulppariski? Huomaan sentään miettiväni PITKÄaikaisvaikutuksia, hei sehän tarkoittaa että alitajuntaisesti näen kuitenkin itseni hengissä vielä parin, kolmenkymmenen vuoden päästä! :) Normaalitajunta ei ihan aina kulje samaa rataa valitettavasti. Oisi niin paljon helpompaa, kun pystyisi koko ajan olemaan sitä mieltä, että tästähän selvitään.Mulla on myös alkanut jalat välillä painaa (on toki pari kiloakin tullut) tuolla metsässä, huomaan että osa voimista on hävinnyt. No, sinänsä olen tyytyväinen, kun olen jaksanut tehdä parin tunnin metsälenkkejä lukuunottamatta niitä huonoimpia päiviä. Nyt pitäisi kuitenkin olla ns. hyvä päivä ennen huomista tiputusta, ja jotenkin väsyttää vain.. Nukunkin nykyisin ilman mitään pillereitä kevyesti 8-9 tuntia yössä ja silti saattaa päiväunetkin maistua. Kuinkahan väsyneeksi sitä oikein lopulta tulee? Onneksi on viimeinen taxo, elättelen toiveita, josko se CEF ei olisi niin kokonaisvaltaisesti paha. Taitaa olla turha toivo tosin, kai sitä alkaa elimistö väsyä pikkuhiljaa, vaikka saisi mitä mömmöä.
No se siitä valituksesta, ei kai se auta kuin lähteä lenkille taas. Poika pelaa pleikkarilla ja ulkona kirkastui, joten josko jonkinlaisen kierroksen tekisi, vaikka haukotuttaa :)))
- Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?kevätmieli
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan