Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Mukava kuulla MeriTuulen hyvät uutiset. Ei me sinua silti ankkurikisi laiteta, on se liian hyinen pesti. Meistä on mukavaa nähdä välillä pirteääkin matkaseuraa.
Noista levinneisyystutkimuksista. OYS:ssa on levinneisyystutkimukset, jos yhdestäkään imusolmukkeesta (tai vartijasta) löytyy syöpää. Minulla oli yhdessä, ja tutkimus rauhoitti mieltä ainakin hoitojen ajaksi.
Olen muuten miettinyt, miksi jotkut saavat sytostaatit, vaikka imusolmukkeet olisivat puhtaat. Minulle sanottiin, että imusolmukkeiden tilanne ratkaisi minun sytoni. Her2-tekijä vissiin vaikuttaa, ja miten on gradus 3? Minulla oli gr 2 Her-. Pahoinvointilääkkeiden vaikutuksesta sananen. Minulla CEF lääkityksineen kovetti enemmän kuin taxot, Alox enemmän kuin Kytril. OYS:sa ei anneta kortisonia CEF:n kanssa, ellei ole tosi pahat sivuvaikutukset.
Hei, pitäisikö meidän suurentaa venettä, kun tuo paino nousee itsekullakin. Miten olisi kirkkovene? Paastoamaan emme kyllä ala hoitojen aikana. Täällä olisi nyt tarjolla uunituoreita pikku pizzoja ja hyvin käynyttä vappusimaa, please.
lillukka | 3.5.2007 klo 14:19:44