Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Huomentapäivää! Vasta puolisen tuntia sitten kömmin sängystä. Söin Pajala-puuroa, join kahvia ja sitten tulin taas tänne. Viime yönä en meinannut saada unta. Vielä kahdelta olin hereillä. Sitten nappasin puolikkaan nukahtamislääkkeen ja nukuin sen voimalla sitten. Eilen iltapäivällä nukuin ja se heti kostautui, etten saanut illalla unta.Minua vähän pelottaa tuo CEF-kuuri ja siitä mahdollisesti aiheutuva pahoinvointi. Luulen, että kohdallani juuri tuo Kytril-pahoinvointilääke on aiheuttanut sen ummetuksen ja siitä seuranneet pukamat, joista olen nyt kärsinyt jo reilun kuukauden. Sitten jos sitä pahoinvointia tulee on pakko syödä niitä Kytrilejä ja mites sitten selviää tuon vatsan kanssa. Tietääkö kukaan aiheuttaako tuo Primperan myös sitä ummetusta?
Minä en ole tutkiskellut itseäni ollenkaan. Tuo leikattu rinta on möhkyräinen ja kainalo niin puutunut, ettei siitä mitään selvää saa. Jotenkin olen jättänyt kaiken "herran haltuun" eli ajattelen, että nyt hoidetaan kovilla myrkyillä sitä löydettyä syöpää ja jos sitä jossain muualla on niin sitten on. Eiköhän ne myrkyt nyt kierrä koko elimistössä. Eihän tässä vaiheessa kuitenkaan mitään muita toimenpiteitä ruveta tekemään vaikka jotain löytyisikin. Kai ne hoitaa loppuuun nämä sytokuurit. En tiedä olenko oikeassa, mutta näin minä ajattelen.
Tautinen, minulla myös tuo hb laskee koko ajan. Kolmannen taxon tiputuksessa oli 111 joten eiköhän se ole laskenut edelleen, kun mulla on vielä tuo vuotava peräpukama. Muutenkin meillä on vähän samantapaista tämä hoidon kulku. Eikös Sinullekin annettu sitä Neulasta! Minulle on annettu jo sitä neljä kertaa. Toisaalta mietin, onko tämä minun hyvä kuntoni ja lähes olemattomat sivuoireet vaikutusta siitä, että valkosolut ovat korkealla. Eka hoidon aikana, kun en ollut sitä saanut, olo oli aivan erilainen. Mutta parempi on kun olisin selvinnyt ilman.
Vähän on olo flunssainen, mutta en tiedä johtuuko se tuosta koivun siitepölystä vai flunssasta.
Kovin on pilvistä. Siellä Etelä-Suomessako paistaa aurinko. Jospa se tännekin osaisi tulla. Tönäiskää vähän valoa tännekin päin. Kiitos.
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan
- Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?Kehäkukka