Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Huomenta kaikille!

Minulla on sytot takana. Kuukausi sitten sain viimeisen. Nyt on säteet menossa ja herceptin-tiputus on taas ensi viikolla,kolmas kerta. Minä olen ainakin vielä hengissä, vaikka en ollut varma asiasta viime syksynä,kun kuulin diagnoosin. Kyllä se Her2 positiivinen pisti miettimään.

Nykyään on todella hyvät hoidot syöpää vastaan ja kehitys on nopeaa. Koko ajan keksitään uusia lääkkeitä ja hoitoja. Tottakai meitä masentaa tietoisuus siitä,että meillä on vakava sairaus. En minäkään vielä viime kesänä tiennyt sairastavani syöpää. Mutta eikö olekin hyvä,ettei tiedä tulevaisuudesta etukäteen mitään?

Päivä kerrallaan,tässä ja nyt nautitaan ja eletään. Yritetään olla miettimättä kauheasti sitä tulevaisuutta. Autokolarissa voi kuolla silmänräpäyksessä,mutta me ei.

Jaahas jotenkin yritän luoda positiivista oloa teihin,kun minulla on nyt hyvä olla. Kyllä eilen puristi rintakehää,kun aloin ajattelee tulevaisuutta. Palautin itseni tässä ja nyt-tilanteeseen. Olo helpottui heti.

Halirutistukset kaikille ja hyvää mieltä ja lämpöisiä ajatuksia kaikille!

Minä lähden kohta säteisiin... :)
Tässä ja nyt | 2.5.2007 klo 07:16:19