Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Iltaa kaikille!

Laiskotellen meni tämäkin päivä. Kyllä tämä sairaus alkaa fyysisten oireiden lisäksi myös kiristämään päätä yhä pahemmin, alkaa tuntua että olen jo vainoharhainen ja luulotautinen. Nyt leikkaamatonta rintaa kirveltää yhdestä ja samasta kohtaa ja tiedätte varmasti mitä ajattelen, syöpä on levinnyt sinnekkin. Mahassa minulla on suurehko luomi, ja nyt olen syynännyt sitäkin oikein suurennuslasin kanssa, jospa siinäkin muhii jotakin. Papaan pyysinkin jo lähetteen omalääkäriltä, saisi selville onko siellä suunnalla asiat kunnossa. Mistähän kaikkialta niitä pahuksen soluja löytyykään.

Tietysti aiheellisista oireista kannattaa kysyä lääkäriltä, mutta mistä minä tiedän mikä on aiheellista. Tietysti kivistykset, kirvelyt sun muut saattaa johtua ihan noista sytoista.

Lämpenisi nyt ilmat vähän, että tarkenisi pihalla jotakin puuhailla, veisi vähän pois huomiota kaiken maailman oireista.

Tavataan taas huomenna aamukahvilla, lapset hätistävät äitiä jo pois tietokoneelta, sama juttu tuntuu olevan monella muulla.
Sartsa | 2.5.2007 klo 18:43:32