Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Huomenta kaikille!

Vappu meni synkissä mietteissä täälläkin, vielä osui nuo vaikeat päivät hoidon jälkeen juuri viikonlopulle, jotenkin tympäisee jo koko sytostaatit.

Pakko laittaa tähän tämän päivän horoskooppini, toivottavasti pitää paikkansa, vaikka en yleensä huuhaa juttuihin uskokkaan: Löydät tänään yllättävällä tavalla ihania asioita ja ihmisiä ympäriltäsi. Luota niihin, jotka koskettavat iloisesti ja lämpimästi sydäntäsi. Se on tärkeintä mitä elämässä voi tapahtua. Anna itsellesi lupa viettää tämä päivä juuri siellä, missä se sinusta itsestäsi tuntuu parhaalta.

Se oli leijonalle, mutta minä omistan sen kaikille teille. Minusta tuntuu juuri nyt parhaalta viettää aikaa täällä palstalla teidän kanssanne.

Täällä on ollut hurttia huumoria ja syvintä alakuloa, tilanteen mukaan. Nyt kun oma kunto alkaa olla sellainen ettei jaksa hirveästi kyläillä ja pitää yhteyttä tuttaviin, tuntuu olo jo aika yksinäiseltä.

Minä en muuten ole sytostaattien alkamisen jälkeen uskaltanut ajaa autoa ollenkaan, tuntuu pää sen verran sekavalta ja tokkuraiselta etten halua mennä liikenteeseen muita vaarantamaan. Minäkin olen ajanut autoa lähes päivittäin 18 vuotiaasta saakka ja nyt ei sekään suju. Tosiaan olisi tarvetta aivovaraosille.

Hyvää sadepäivää kaikille. Täälläkin satoi aamulla räntää.
Sartsa | 2.5.2007 klo 09:28:48