Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?

Lillukkakin ilmoittautuu. Olen myös joutilas soutaja, koska säteiden aloitus siirtyy ainakin ensi viikkoon. Neutrofiilit olivat vain 0,5 eli olivat laskeneet perjantain 0,8 -lukemasta. Ei tullut yllätyksenä. CEF on minulla iskenyt just valkosoluihin. HB:n kanssa ei ole ollut ongelmia, nyt oli 134. Alhaiset neutrofiilit eivät minulla oireile mitenkään, yhtäkkiä ne vain ovat sitten nousseet syton jälkeen neljännen viikon lopulla.
Joku tuskaili paino-ongelman kanssa. Tuo ongelma on mielestäni vilahdellut aika useissa viesteissä. Vissiin tuo aineenvaihdunta on niin verkkaista sytojen aikana. Muutama kilo on täälläkin extraa.
Jääkypärästäkin oli kysyttävää. Kokeilin sitä parin taxon aikana. Hiusten lähtöä se jarrutti, mutta ne menivät kuitenkin niin huonoon kuntoon, että annoin partakoneen puhua. Jääpalojen imeskely tiputuksen aikana suojaisi suuta, mutta ne etoivat jo pelkkänä ajatuksena CEF-vaiheessa.
Odotellaan tämän päivän tiputuspotilaita veneeseen. Peitellään ne hyvin tuulelta suojaan ja lauletaan vaikka "Karhunpoika sairastaa". Uni paras lääke on.
Hyinen keli on Pohjanmaallakin. Tekisi mieli pistää tuli takkaan. Kävin kuitenkin hakemassa värkit pikku pizzoihin. Pojan lakkiaisiin pitää kuulemma varata runsaasti suolaista syötävää.
lillukka | 3.5.2007 klo 11:39:25