Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Huomenta kaikille täältä aurinkoisesta Etelä-Suomesta,josta yksi lahopää ilmoittautuu aamukahville!Luin tässä viestejä ja piti taas vastailla erinäisiin,mutten muista enää yhtään kysymystä enkä nimimerkkiä ja tuntuu,että silmät tihrustavat tekstiä kuivina.OLo ihan pöpperössä hiki-jano-pissa-kerholaisten yöohjelman mukaisesti.
MInulla viimeeksi 3x taxon aj ekan CEFin jälkeen Hb 105 eli pudonnut koko ajan ja varmaan tulee edelleen laskemaan,joten ei ihme jos hengästyttää eikä jaksa.
Ennen CEF täällä ainakin tiputetiin suoneen kortisonia sekä Kytriliä reilu annos valmiiksi ehkäisemään pahoinvointia.Minulla se karsea olo alkoi jo iltapäivällä ja illalla jo oksentelin.Huonoa oloa kesti noin viisi päivää ja se oli kyllä aika kurja olo! :((
Muta kummasti sen taas on unohtanut kun paremmat päivät koitti!Tosiaan vähän kuin synntyksen jälkeen.Ekan CEFin jälkene olinn ihan tuskastunut ja fiilis oli sellainen,että ei kiitos enää sytoja!Lisäksi oli sellainen olo,ettei ne kuitenkaan auta..
Mieliala kulkee vuoristorataa koko ajan,tällä hetkellä olo varsin toiveikas taas vaihteeksi.
Olen tosin mouhinut leikattua puolta ja toista rintaa ja mielestäni jäljellä olevassa jotain outoa tunnettavissa. (Tosin lääkäri ei tuntenut outoa.) Lupasi kuitenkin laittaa läheteen UÄ tutkimukseen sytojen jälkeen.Olen myös miettinyt levinneisyystutkimuksien pyytämistä sytojen jälkeen,minulle kun niitä ei tehty vaikka yhdessä imusolmukkeessa oli metaria.
Tässäkin suhteessa käytäntö ilmeisesti vaihtelee paikkakunnittain ja jopa lääkäri kohtaisesti samalla paikkakunnalla.
Ennen vappua olin muuten ihan masentunut ensin ja sitten raivona kaikille (lähinnä miehelle) ja tuli oikein himo siivota kaikista p..mmat paikat ja olin ipodin musan kanssa höyrypäänä siivoamassa likaiset vessat ja lavuaarit.Ja se paha olo helpotti sillä...Hajut ja kiukku lähti!HUvinsa kullakin...
MUlla alkaa olla oikeasti paino-ongelma kun mitkään vaattet ei mahdu enää päälle kuin parit farkut ja verkkarit.ONko muille käynyt näin köpelösti?
Kukahan tekisi sen oppaan "Oikeinkirjoitusta ja muuta aivolatausta sytomankelin läpikäyneille" ??
Aurinkoista kevätaamua kaikille ja paranevaa vointia sivuvaikutusten/muun väsymyksen kanssa kärvisteleville!
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan
- Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?tautinen