Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?
Huomenta täältä Pohjois-Suomesta,lunta räntää satelee ja hyytävä tuuli!
Rupeais nyt lämpeneen että vois pihalla touhuta.
Hieno kuulla Tepan positiivisia uutisia, MeriTuuli telepaattisen voimahalin lähetän sinulle, Kevätmielelle myös voimia hoitoihin.
Sain eilen postissa ajat sädeklinikalle: lääkäri yms 23.5 ja hoidon suunnittelu 25.5. Siitä se sitten lähtee. Minullahan vimppa cef maanantaina jos huomiset labrat ok. Ällöttää ajatus hoidosta kun näiden viimeisten jälkeen olo on ollut niin inho. Mutta kuvitelkaa se on viimeinen:)
Vähän jännittää se sädehoito, joudunhan nyt 130 km päähän yliopistosairaalaan. Täytyy kyllä nyt kehua tässä omaa keskussairaalaani täällä pohjoisessa. Olen kokenut saavani todella hyvää hoitoa alusta asti. Syöpälääkärini on "oma lääkäri", todella empaattinen ja kiireetön. Sain levinneisyystutkimukset aivan tuosta vain vaikka minulla ei ollut levinneisyyttä imusolmukkeissa. Riitti kun kertoi että että stressaa ja pelkää kasvaimen levinneen. Munasarjasta löytyi sitten kananmunan kokoinen kysta jota sitten on seurattu ultralla ja verikokein joka toinen kuukausi. Viime kontrollissa se olikin ilm. puhjennut koska oli häipynyt.Huh huh:)
Neulasta minulle ehdotettiin heti kun veriarvot oli pohjilla, huuli pyöreenä piti kysellä että mitä se on?
Lisäksi koko henkilökunta tosi rentoa ja reipasta,
nyt jännittää miten ison sairaalan isossa "koneistossa".
Kevätmielelle, minä saan ennen Cef tiputusta Kytril tabletin ja kortisoniannoksen neulaan ennen tiputusta. Inhottavaa kihelmöintiä muuten alapäässä pari minsaa injektion jälkeen, niitä kortisonin sivuvaikutuksia.
Meillä käyttävät muuten lämpimiä geelipakkauksia neulan päällä tiputuksen aikana, helpottaa.
Jäämyssyä käytin ekan tiputuksen aikana, ei ollut mitään vaikutusta. Toiselle kerralle ei tarvinnut vaivautua laittamaan kun hiukset lähti silloin jo tuppoina.
Kiva kuulla muuten Manssi sinustakin pitkästä aikaa, täällä pohjoisessahan minäkin ihan rajan tuntumassa ja rajanaapuri on mulle rakas, kun työpaikkanikin on siellä puolen.
Voimahalit kaikille,
meri
- Nipin napin löytyy lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen....Päivä kerrallaan
- Re: Löytyykö lataamosta virtaa vielä vapun jälkeen?meri64