Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Päivää vaan kaikki palstalaiset!!!

Vähään aikaan en ole tänne kirjoitellut. Usein käyn liukemassa mitä kenellekin kuuluu. Tekee kamalan pahaa kun lukee miten nuoria TE olette. Oma tyttäreni voisi olla teidän joukossa. Sen vuoksi kertomuksenne sattuvat. Itselläni on 1 v talrkastus takana. Tällä erää ei ongelmia. Tiedän tasan tarkkaan että tilanne on väliaikainen.

Tuo jonkun sukulaisen sanominen "ihminen itse kehittää...." on enemmän kuin törkeää. Siitäkin huolimatta että se on totta. Olemme nääs olleet niin typeriä että olemme syntyneet värään sukuun. Olisimmepa älynneet valita kaikin puolin terveen ""superhyper"" upean suvun. Tällaisiin juttuihin kannattaa vastata aina samalla mitalla. Eli suku on se joka sairauden varmisti. Kaikki sanomiset sattuu varsinkin alkuvaiheessa. Syövässä on se hyvä puoli että oppii pitämään puolensa. Aika kornia sanoa että on jotain hyvääkin. Tätä hyvää en tarkoita kielteisessä mielessä. Sitä vaan oppii olemaan terveellä tavalla ITSEKÄS. Ja siihen jokaisella, varsinkin syöpään sairastuneella, ja ENNEKAIKKEA NUORELLA on täysi oikeus.

Älkää vaatiko itseltänne kohtuuttomia. Tämän sairauden kanssa ei saa alistua tai lannistua. Koko syöpärumban aikana paras tuki minulle oli toisten omakohtaiset kirjoitukset. Tällä palstalla tiedetään mistä kukin kirjoittaa. Kirjoitamisiaan ei tarvitse kaunistella. Tunteiden sekamelska jatkuu ainakin 1 v tarkastukseen asti (oma kokemus). Myrkyt vie keskittymis- ja sietokyvyn. Perheelle ei tarvitse kaataa lisää taakkaa. Tämä on muutenkin kova pala koko perheelle.

Ajatuksissa olen teidän kaikkien tukena. Olkaa armollisia itsellenne.

terveisin kielo
kielo43 | 26.2.2007 klo 11:46:44