Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Minäkin innostuin kirjoittamaan tälle foorumille. Olen 40v ja sain rintasyöpädiagnoosini marraskuussa -06.Rinta on poistettu. Hoitoputkessa ollaan 3x CEF takana ja 3 edessä, sekä Tamofenit. Itse sain alkuun tukea kovasti ystäväni tuomasta kirjasta Rinta rinnan, jossa 3 sisukasta suomalaista naista lähtevät Aconcagualle. Jotenkin koin sen sisukkuuden mikä näillä naisilla on myös omakseni. Ajattelen nyt hoidetaan tautia ja sitten seikkaillaan. Jos syöpä uusii, tai tulee jotain muuta uutta elämässä niin sitten taas eletään sen mukaan. Kirja auttoi myös näkemään, että en ole yksin tämän syöpäni kanssa. Nyt näillä sivulla olen lukenut monta erilaista tarinaa ja nuoria, ikäisiäni ihmisiä. Aina ai jaksa eikä tarvitsekkaan olla reipas seikkailija, mutta helpompi on olla kun ulkoilee ja on reipas.

Vesisateista iltaa Tv: äärellä tänään.
piupalipaupali | 9.3.2007 klo 18:37:45