Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Pääsiäisaamun rauhaa! Maikkendaali! Mukavaa, että kirjoitit palstalle. Ainahan me toisistamme saamme tukea. Sinä olet vielä nuori. Onneksi tautisi ei ollut levinnyt kainaloon. Itselläni oli myös gradus III, HER-positiivinen ja reilusti levinnyt kainaloon. Tosin alkuperäistä kasvainta ei löytynyt ollankaaan, vaan poistettu rintani oli täysin puhdas. Saan samat hoidot kuin Sinä.Saatko muuten Herceptiniä kolme kertaa niiden taxojen yhteydessä niin kuin minä ja tehtiinkö Sinulle se sydämen gammakuvaus ennen hoitoja?

Minä olen sanut kaksi kertaa Taxotere-hoidon. Toisen hoidon sain viime maanantaina. Viidentenä päivänä toisesta hoidosta tuli voimakas uupumus, olin koko päivän sängyssä. Ei muita oireita, paitsi vatsan ripuli-ummetus vuorottelee ja sitä olen kovasti hoidellut peräpuikoilla ja salvalla ja Laxoberon-helmillä. Ruokahalut on aika kovat. Eilen ja tänään on kohtalaisen hyvä olo. Ei niin väsynyt. Eka hoidosta sain aika voimakkaita nivel- ja luustokipuja, turvotusta, näppyjä siellä täällä, voimakas uupumus, lämpöä ja sitten alhaisten neutrofiilien ja korkean CRP:n vuoksi jouduin sairaalaan kolmeksi päiväksi tiputukseen. Nopeasti toivuin ja viimeinen viikko ennen toista hoitoa oli ihan hyvä lukuun ottamatta näitä vatsan ja peräpään ongelmia. Nyt olen saanut valkosolun kasvutekijää seuraavana päivänä tiputuksesta eli luulen, ettei valkosoluni nyt voi laskea niin alhaalle.

Luulen, että usein tämä toinen taxo ei ole niin paha kuin ensimmäinen. Tosin kohdallani vaikuttaa sekin, että annostani pienennettiin.

Minulla on nämä tiputukset sujuneet ongelmitta. Toka kerralla tuli ihan minuutin verran sellaista poskien kuumotusta, mutta se meni itsestään ohi. Nyt vielä yksi taxo ja Herceptin ja sitten 3 CEF:iä.

Kaikille hyvää pääsiäsen jatkoa.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 8.4.2007 klo 10:53:46