Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Onhan meitä paljon! Minä odotin nuorinta poikaani v.81 kun oikeaan rintaan kasvoi iso patti, sanoin siitä kätilölle mutta han totesi vain että rintarauhasten pitääkin kasvaa kun odottaa ja totesin sitten siihen että se on totta mutta ei ne kasva erillisin möykkyinä nahan ja muun rauhasen väliin johon kätilö sanoi etten saisi aina "vouhottaa" turhia. Lapsi syntyi aikanaa ja sitten jälkitarkastuksessa sanoin asiasta lääkärille joka passitti heti tutkimuksiin jossa asia sitten varmentui tosin olin siitä itse varma koko ajan. Kasvain oli 8 cm leveä ja 13 cm pitkä kokopoisto ja sädehoidot sytoja eivät uskaltaneet antaa kun veriarvot olivat niin huonot. 24 vuotta ei mitään mutta 13.2.06 uusiutui etäp. keuhkoissa ja nyt myös päässä ja ties missä kun ei edes tukita päästä varpaisiin. Että hurjasti voimia sulle nauti lapsista nyt se on kaikkein tärkeintä.
päkä | 9.4.2007 klo 13:14:34