Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Kiitos!
Ihanaa kun on nämä sivut olemassa! Mulla ei ole tuttuja rintasyöpää sairastaneita, muuta kun sellainen joka kuoli syksyllä 8 v taisteltuaan. Siksi on tekeminen että ymmärtää että asiat voivat mennä toisinkin. Pahinta vielä ihmisten reaktio kun kuulevat asiasta. Jotenkin muutenkin ihmettelen miksi mun on taisteltava elämästä kun kuvittelin sen kerran jo tehneeni kilpirauhassyövän kanssa, joskin se on aivan eri asia. Silloin kuitenkin oivalsin monia asioita ja ajattelin että elämä laittoi sen mulle jotta tajuaisin mikä on tärkeätä. En vielä ilmeisesti oppinut olennaista. Mielessä on myös se kun eräs sukulaiseni sanoi että ihminen itse kehittää näitä pahanolon tunteensa vuoksi. Hassua, mä olen ollut onnellinen mielestäni ja tyytyväinen elämääni. Tulkoonkin vain joku sanomaan että mä olen itse aiheuttanut niin kuonoon tulee!!!
Kaikkea sitä päässä liikkuukin...
tepa
tepa | 26.2.2007 klo 09:48:38