Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko meitä paljon??

Hei Milan!
Tuo tunne on mun päässäni niin tuoreena muistona ja vieläkin taistelen epätietoisuuden kanssa vaikka tiedän mikä siellä sisällä jylläsi. Nyt vaivaa ne hiivatin neljä imusolmuketta joissa oli kasvustoa. Soitin hoitavalle lääkärilleni ja hän käänsi ajatukseni toisinpäin... ajattele että oli kuusi tervettä imusolmuketta. Onkologit ainakin meillä ovat perehtyneet tähän potilaan mieleen myös koska osaa jo vastata mulle vaikka en ole ehtinyt esittämään kysymystäkään. Tuli luottavainen olo heitä kohtaan. Itse vain pitää olla aktiivinen.
Päivät menevät todella vaihtelevasti. Kaksi edellistä päivää oli tosi epätoivoisia ja väsynyt olin. Tänään on ollut ihana päivä. Tuulesta ja kylmyydestä huolimatta kävin pitkän lenkin ja leivoin pääsiäispullat. Tällähetkellä nautin elämästä, huomisesta en tiedä. Mukavaa iltaa kaikille!!!!
tepa
tepa | 3.4.2007 klo 19:05:55